10:49:57 - دوشنبه 20 ژانویه 2020
روتیتر خبر: دبیر انجمن کوراش کشور خبر داد

عنوان خبر: آغاز دومین دوره لیگ برتر کوراش از ۱۸ بهمن ماه/ تیم های اول و دوم به مسابقات باشگاه های جهان اعزام می شوند

دبیر انجمن کوراش کشور از برگزاری هفته اول لیگ برتر کوراش در ۱۸ بهمن ماه ۹۸ به میزبانی بجنورد خبر داد و گفت: ۶ تیم برای حضور در این لیگ اعلام آمادگی کرده اند. آغاز دومین دوره لیگ برتر کوراش از ۱۸ بهمن ماه به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار گفت: دومین […]

دبیر انجمن کوراش کشور از برگزاری هفته اول لیگ برتر کوراش در ۱۸ بهمن ماه ۹۸ به میزبانی بجنورد خبر داد و گفت: ۶ تیم برای حضور در این لیگ اعلام آمادگی کرده اند.

آغاز دومین دوره لیگ برتر کوراش از ۱۸ بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی انجمن کوراش کشور کوروش خسرویار گفت: دومین دوره مسابقات لیگ برتر کوراش باشگاه های کشور که به نام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده، از ۱۸ بهمن ماه کلید می خورد.

۶ تیم برای حضور در لیگ برتر کوراش کشور اعلام آمادگی کرده اند

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۶ تیم به نام های صنایع بافت شادیلون خراسان رضوی، اترک خراسان شمالی، مجتمع صنعتی اسفراین، بیمه کوثر، صنایع سنگ بهاری مازندران و عقاب ناحاجا برگزار می شود.

هفته اول لیگ را “بجنورد” میزبانی می کند

دبیر انجمن کوراش کشور اضافه کرد: اولین هفته به میزبانی باشگاه اترک خراسان شمالی به میزبانی بجنورد در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه جمعه (۱ روزه) در مجموعه ورزشی شهید علیدخت برگزار خواهد شد.

اعزام تیم های اول و دوم لیگ به مسابقات باشگاه های جهان

خسرویار در ادامه تصریح کرد: مسابقات لیگ تا پایان سال شمسی به پایان می رسد و تیم اول و دوم این رقابت ها برای مسابقات جام باشگاه های جهان معرفی می شوند که در تیرماه ۹۹ در کشور هندوستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: تیمی که در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت می کند تیم میکس است که ۷ وزن آقایان به اضافه ۲ وزن ۵۲ و ۶۳ خانم ها و در مجموع هر تیم متشکل از ۹ نفر خواهد بود.

دبیر انجمن کوراش کشور لیگ امسال را نسبت به سال گذشته کیفی تر دانست و گفت: امسال هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی مسابقات لیگ رشد خواهد داشت.

پوشش مستقیم مسابقات از شبکه ورزش و شبکه استانی اترک

وی با اشاره به پخش مستقیم مسابقات لیگ از شبکه ورزش و شبکه استانی بیان داشت: به احتمال بسیار قوی در هر دو هفته لیگ پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه ورزش و شبکه استانی خواهیم داشت؛ شبکه استانی اترک در هفته اول مسابقات لیگ که در بجنورد است، این مسابقات را پوشش تلویزیونی می دهد.

خسرویار ادامه داد: هفته دوم مسابقات لیگ در اواخر اسفندماه و احتمالا به میزبانی تهران برگزار می شود.

حضور بازیکنان خارجی در این لیگ

وی همچنین از حضور بازیکنان خارجی در غالب تیم های داخلی در این لیگ خبر داد.

خسرویار در پایان بیان کرد: همه تیم ها وقت دارند تا پایان دی ماه همه قراردادهای ورزشکاران، کادر فنی، کادر سرپرستی و کادر پزشکی خود را در سازمان لیگ ثبت و مدارکشان را تکمیل کنند.

انتهای پیام/ی